سفارش تبلیغ
صبا ویژن


از یک عباس

گوشه ای از راهپیمایی آرام دیروز سبزهای اموی
نوشته شده در 88/8/14:: 11:50 صبح

تعدادی از حامیان موسوی و کروبی با سر دادن شعارهای "یاحسین، میرحسین " با قمه و چاقو به سمت علیرضا مرندی نماینده مجلس شورای اسلامی حمله‌ور شدند.

محمد مرندی فرزند علیرضا مرندی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح این ماجرا گفت: پدرم حوالی ظهر از خیابان سرافراز در نزدیکی خیابان مطهری عازم مطب خود بود که به ناگاه چند نفر از جمعیت حامیان موسوی که با چاقو و قمه در حال عبور از این خیابان بودند،‌ پدرم را شناسایی کرده و با چاقوها و قمه‌هایی که در دست خود داشتند به سمت ماشین حامل خودروی پدرم حمله‌ور می‌شوند.
وی افزود: این افراد شیشه‌های جلو و عقب ماشین و همچنین آینه‌ها را کاملا شکسته و قصد ورود به داخل خودرو و ضرب و شتم و احتمالاً سوءقصد جدی به ایشان را داشتند.
محمد مرندی ادامه داد: در این لحظه جمعی از مردم حاضر در خیابان به این حامیان موسوی و کروبی به شدت اعتراض می‌کنند اما از آنجا که این افراد که علائم سبز نیز با خود حمل می‌کردند، به چاقو و قمه مسلح بودند، مردم حاضر در خیابان نمی‌توانند به آنها نزدیک شده و مانع اقدامشان شودند.
به گفته فرزند علیرضا مرندی،‌ پس از دقایقی که این حامیان موسوی و کروبی با قمه سقف ماشین را سوراخ کردند، ترافیک مقابل خودروی حامل سید علیرضا مرندی که یک نفر نیز همراه وی در خودرو حضور داشت، باز شده و علیرضا مرندی و همراهش که تا این لحظه و بعد از حمله حامیان موسوی و کروبی برای جلوگیری از صدمه دیدن، سرهای خود را در داخل ماشین پائین گرفته بودند، پا را بر روی پدال گاز ماشین گذاشته و به سرعت از چنگ این افراد مسلح فرار می‌کنند.
فرزند علیرضا مرندی تأکید کرد: خوشبختانه حامیان موسوی و کروبی با این اقدامات خود مدنیتشان را به جامعه نشان می‌دهند و من و خانواده‌ از این قدر مدنیت کروبی و موسوی و حامیانش سپاسگذاریم!
به گزارش فارس، علیرضا مرندی، وزیر بهداری در دوران دفاع مقدس و وزیر بهداشت و درمان در کابینه دوم هاشمی رفسنجانی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب، فوق تخصص نوزادان از دانشگاه‌های امریکا، دارای کرسی استادی در دانشگاه شهید بهشتی و دارای تالیفات متعدد علمی و پژوهشی است. دکتر مرندی برنده جوایز معتبر از سازمان ملل متحد و سازمان جهانی بهداشت و دارای نشان دولتی درجه اول خدمت جمهوری اسلامی ایران (1379) و چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران(1382) بوده است.



کلمات کلیدی : خبر
پیامها داغ کن - کلوب دات کام

<برای دریافت کد کلیک کنید>