سفارش تبلیغ
صبا ویژن


از یک عباس

دانشگاه شاهد
نوشته شده در 88/7/23:: 11:3 صبح

این دانشگاه  در منتها الیه مرز تهران با قم قرار دارد، به طوری که خودمان هم نمی دانیم در قم هستیم یا تهران. زیاد در نقشه دنبال مکان این دانشگاه نباشید چون در هیچ نقشه ای که در خرازی ها (مشهدی لوازم تحریر فروشی) به فروش می رسد یک بار هم پیدا نشده که ما کیف کنیم و آن را به رخ دیگران بکشیم. کنار این دانشگاه انبار و کارگاه ساخت سطل های زباله شهرداری است و بعد از آن دیگر هیچ دشت کویر و بیابان قم انتظار شما را می کشد. تا عوارضی آزادراه قم-تهران راهی نیست. اگر به حرم امام خمینی آمده باشید، این دانشگاه را در سمت دیگر بزرگ راه خلیج فارس خواهید دید. سه چهارم این دانشگاه بیابان و بقیه به صورت ناعادلانه بین دانشکده ها و فضای سبز تقسیم شده است.
تنها راه زنده ماندن در این دانشگاه یک سلف می باشد و یک بوفه می باشد که چند روز پیش در آتش سوخت. مفید به ذکر اینکه غذاهای سلف بر خلاف دیگر دانشگاه ها قابل خوردن بوده و با آن قیمت ارزانش خوشمزه نیز می شود. بعد از چند بار تناول غذاهای سلف معده یتان سر شده و غذاها را با راحت الحلقوم اشتباه خواهید گرفت.
  

سلف برادرانآشپزخانه

سلف اساتید

 و این هم عکس هایی از بوفه سوخته: 1؛2؛3؛4؛5؛6؛7؛
خوابگاه دانشگاه با اینکه ارزان می باشد ( سالی 135 تومان ناقابل) و البته جدید الاحداث (1383) ، دارای امکانات رفاهی زیادی می باشد مثل، یک لگن یا طشت در حمام برای شستن لباس ها، دو اجاق گاز بدون سرشیر، یک عدد یخچال با در بسته نشدنی برای یک سوئیت، یک عدد تلوزیون قفل خورده بدون کنترل برای کل یک بلوک،  یک عدد آب سرد کن برای مسابقه، هر دانشجویی که موفق به بیرون آوردن آب سرد از آن شود یک عدد لب تاب جایزه خواهد گرفت، سوئیت ما به دلیل کسالت افراد از دور مسابقه حذف شده است، دانشجویان بلندگو سر خود هنرمند تقلید صدا در نصفه های شب ، یک کتابخانه برای دانشجویان رشته تاریخ، نماز خانه و دو عدد سالن مطالعه بدون میز و صندلی. یک سایت اینترنت که از 30 سیستم اش 20 تا آن یا به اینترنت وصل نیستند یا موس ندارند یا صفحه کلید.
روزی مسئولین دانشگاه به فکر زدن یک نماد برای دانشگاه افتادند و شروع به ساخت یک آمفی تئاتر برای دانشگاه کردند، اما در وسط کار دلشان برای پرندگان بیچاره دانشگاه سوخت و آن را تبدیل به یک لانه پرنده کردند تا ثوابی نصیبشان گردد.

آمفی تئاتر

البته این دانشگاه یک استخر در حد تیم ملی دارد( تیم ملی بسکتبال نه فوتبال) که 49.5 متر طول و 25 متر عرض دارد و فقط یک متر کم دارد که برای مسابقات جهانی مورد استفاده قرار گیرد. البته در تابستان اردو تیم ملی شنا در آن برگزار می شود. سیستم تصفیه آن در خاورمیانه تک می باشد به طوری که عمق 7 متری آب را می توان دید.
شاید فکر می کنید چون این دانشگاه مصاحبه برای قبولی دارد، محیط سخت گیرانه ای است؛ نه خیر این جا آزادی به تمامی معنا برای دانشجویان وجود دارد. به قولی خود دانشجویان ارادی یا غیر ارادی  از این آزادی ها استفاده نمی کنند. البته خیلی ها به اصل خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو را تا درب دانشگاه رعایت کامل می کنند. با وجود این آزادی دانشگاه محیط سالمی است و اصلا با دانشگاه کناری (دانشگاه آزاد) از زمین تا آسمان فرق می کند؛ البته آنجا نیز خیلی ها به اصل فوق احتذام کافی و کامل می گذارند. کافی است به درصد جمعیتی که در صفوف نماز جماعت چه در مهدیه و چه در خوابگاه حاضر می شوند توجه کنید.
البته مشکلی که وجود دارد اینکه در ظهر وقت سرویس دهی سلف سرویس درست برابر اذان ظهر و در غروب وقت پخش غذای سلف سرویس خوابگاه و شروع کلاس های شنا درست برابر وقت اذان مغرب است.



کلمات کلیدی : دانشگاه
پیامها داغ کن - کلوب دات کام

<برای دریافت کد کلیک کنید>