سفارش تبلیغ
صبا ویژن


از یک عباس

نماد "صهیونیستی" روی طرح های سبزها؛ دین سبز به مرحله تبلیغ رسید
نوشته شده در 88/9/25:: 4:10 عصر

خبرنامه دانشجویان ایران : جریان سبز اموی که کار خود با سوء استفاده از نماد سبز شروع کرد امروز به سمتی می رود که نمادهای فراماسونری و صهیونیستی  را در طرح های  خود پوشش می دهد.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت های حامی مهندس موسوی جدیدا نماد های ضد اسلامی و ضد شیعی که نشان دهنده آرمان های صهیونیست هستند، را به صورت گسترده در طرح های خود پوشش می دهند.


بنابر این گزارش در حال حاضر وجه مشترک تمامی این طرح ها را می توان چشم داخل مثلث دانست. لازم به ذکر است این طر ح نماد فراماسونری است که در تمامی طرح های صهیونیستی که به آخر الزمان اشاره دارد آممده است.
جالب آنکه این طرح -چشم داخل مثلث- در پول ملی آمریکا «دلار» که طراحش ایدئولوژیست های صهیونیست هستند، نیز به کار رفته است.

پیش از این نیز متفکران جنبش سبز اموی نمونه های انحراف خود با به کار بردن نام «دین سبز» که در آن همجنس گرایان و بهاییان نیز مقبول هستند را نشان داده بودند.  
نمایش این نماد در طرح ها و پوستر های جنبش سبز اموی نشان می دهد این جنبش مسیر رسیدن به آرمان های صهیونیست را سریعتر از حد ممکن پیش گرفته است.
قابل توجه آنکه نماد چشم داخل مثلث نشان دجال نیز می باشد. ظهور دجال یک چشم یکی از نشانه های مدنظر و دلخواه صهیونیست ها برای به راه انداختن جنگ جهانی دلخواهشان به نام آرماگدون است.
لازم به یادآوری است که حامیان آقای موسوی در روز قدس شعار "نه غزه لبنان " را سر دادند تا به این وسیله مخالفت خود با آرمان فلسطین را نشان دهند.



کلمات کلیدی : سیاست، خبر
پیامها داغ کن - کلوب دات کام

<برای دریافت کد کلیک کنید>