سفارش تبلیغ
صبا ویژن


از یک عباس

بدرقه سفیر اسرائیل توسط دانشجویان ترکیه ای با تخم مرغ
نوشته شده در 88/8/14:: 11:49 صبح

دانشجویان دانشگاه ترابوزان ترکیه با پرتاب تخم مرغ به سمت خوردوی سفیر رژیم صهیونیستی خشم خود را نسبت به جنایات این رژیم در غزه نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، خشم دانشجویان ترکیه ای موجب شد "گابی لوی" سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور بدون پیاده شدن از خودرو خود دانشگاه را ترک کند.

لوی که برای سخنرانی در یک سمینار به دانشگاه ترابوزان در شمال شرق ترکیه دعوت شده بود به محض رسیدن به محوطه دانشگاه با دانشجویان خشمگینی مواجه شد که ضمن سر دادن شعارهایی مانند "اسرائیل قاتل" خواستار خروج وی از این محل شدند.

این امر موجب شد که سفیر رژیم صهیونیستی بدون پیاده شدن از خودرو اش محل سخنرانی را ترک کند که به دنبال آن نیز با پرتاب تخم مرغ از سوی دانشجویان مورد بدرقه قرار گرفت.

این در حالی است که پلیس ترکیه پس از ناتوانی در متفرق کردن دانشجویان، اقدام به بازداشت شماری از آنان کرد. منابع ترکیه ای گزارش دادند پیش از ظهر روز گذشته نیز سفیر رژیم صهیونیستی در دیدار خود از "ریزه" در همسایگی ترابوزان مورد انتقاد مقامها و مردم این شهر قرار گرفته است.

در این دیدار "خلیل باکرجی" شهردار ریزه ضمن انتقاد از جنایات صهیونیستها در غزه خواستار پایان سیاست اشغالگری صهیونیستها در این منطقه شده است. وی در سخنان خود گفته است: اسرائیل باید به سیاستهای توسعه‌طلبانه خود پایان دهد و گرنه نظر مردم ترکیه در مورد اسرائیل تغییر نخواهد کرد.



کلمات کلیدی : خبر
پیامها داغ کن - کلوب دات کام

<برای دریافت کد کلیک کنید>