سفارش تبلیغ
صبا ویژن


از یک عباس

ادب مرد به ز دولت اوست
نوشته شده در 88/8/10:: 8:35 عصر

خبرنامه دانشجویان ایران: دقایقی پیش مراسم بزرگداشت 13 آبان روز استکبار ستیزی با محمد حسین صفار هرندی در دانشگاه خواجه نصیر با حاشیه های فراوان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این مراسم که در دانشکده برق این دانشگاه برگزار می شد حضور برخی حامیان مهندس میرحسین موسوی که تمام کارهای دور از شان دانشگاه و دانشجو را انجام می دادند باعث تجعب دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر شد.
در ابتدای ورود صفار هرندی به سالن برگزاری مراسم سبزها هو کشیدند که با متانت صفار و شعار های حمایتی دانشجویان از وی، مراسم آماده سخنرانی وزیر سابق ارشاد شد.

با آغاز سخنرانی صفار هرندی سبزها باز هم به نشانه ی قبول نداشتن حرف های وی ایجاد سر و صدا می کردند تا وقتی این تیرشان هم به سنگ خورد تا اینکه مراسم به نقطه اوج نمایش جایگاه ادب در نزد حامیان کاندیدای شکست خورده انتخابات اخیر رسید.
در این زمان سبزها با پشت کردن به تریبون و دانشجویان شعار می دادند که صفار هرندی با یادآوری شعار "ادب مرد به ز دولت اوست" به این افراد جو را به سود خود بازگرداند.
سبزهای عصبانی از این حرکت صفار پای خود را به زمین می کوبیدند که هرندی بازهم به انها یادآور شد که لشگر یزید در روز عاشورا این کار را هنگام فرمایشات امام حسین (ع) انجام می داد.
تعدادی از سبزها با در آوردن کفشهای خود پرتاب یک لنگه کفش به سمت میهمان دانشگاه خواجه نصیر بر تعجب حضار از نوع رفتار خود افزودند.

هرندی البته به تک تک شعار های سبزها پاسخ های جالبی می داد که از آن جمله باید به این جمله صفار مبنی بر اینکه "دورغ گو کسی است که 72 کشته می سازد ولی بعد معلوم می شود همه اش دروغ بوده"!
وی همچنین با ذکر این نکته که دیگر شعار تقلب را تکرار نکنید که خوب نیست گفت: اربابان خارجی شما هم دولت را پذیرفته اند.
در حین مراسم سبزها که مدعی خط امام (ره) هم هستند دست به دست هم دادند ولی یادشان نبود در مرام هر مسلمانی و به خصوص امام خمینی (ره) دست دادن به نامحرم جایی ندارد!

 صفار هرندی در پایان سخنان خود با سخنان مجری مراسم منتظر ماند تا مخالفان با ادبش! به پشت تریبون بیایند و استدلالی برای شعار های خود بیاورند که این انتظار بی نتیجه بود تا اینکه وی با اعلام پایان سخنرانی مراسم را تمام و سالن را ترک کند.



کلمات کلیدی : طنز، سیاست، خبر
پیامها داغ کن - کلوب دات کام

<برای دریافت کد کلیک کنید>